I år har kulturskolen i Vestvågøy tatt for seg Shakespeare!

I «En Midtsommernattsdrøm» viskes skillet mellom den virkelige og den mytiske verdenenmidtsommer_plakat ut, og vi blir tatt med inn i en natt fyllt til randen av forvikling, forvirring og forelskelse…

Medvirkende:

Elever på drama, sang og dans, instrumentalelever og -lærere, og ungdom fra folkedansgruppa «Barnelaget UL Ørnen»

Regi: Ann Elise Albertsen

Manus: Hege Hov, Øyvind Berg og Shakespeare

Orkesterleder: Bengt Ronny Lorentzen

«Spennende, fargerik og utfordrende tekst. Skuespillerne har jobbet hardt og vært kjempeflinke med å lære seg teksten og få den og karakterene sine «under huden».
Kjempemorsomt med orkester, sang, dans og skuespill i et og samme prosjekt. Det har vært en glede å jobbe med hele gjengen!
Midtsommernatts drøm er et herlig stykke. Alle som ønsker en bit sommermagi – ta en pause, kryp over snøskavlene og kom til teater Nor for en bit av Shakespeares rike.»
Ann Elise – regi

BILLETTER: kan kjøpes på elektronisk på www.origokino.no eller på Kundetorget på rådhuset.

Prisene er kr 150.- / 100.- / 50.-

Last ned øvingsplan for prosjektuka her