Utdrag:

AKTIVITETER H09

–         Lørdag 31. oktober klokka 13:00 opptrer elever fra kulturskolen på åpningen av Gravdalsmarknaden. infobrev

–         Søndag 1. november kl. 18:00 blir det sang- og flygelkonsert med Schumann som tema i regi av LofotConcertino. Utøverne er Ann-Kristin Windstad og Sergei Osadchuk* fra Musikkonservatoriet i Tromsø.

–         Lørdag 7. november er det kafékonsert på Drivhuset. Jørn Svendsen har ansvaret for konserten. Elever som vil opptre kan ta kontakt med egen lærer.

–         Søndag 22. november blir det Chopin-konsert med pianistene Elena Zemskova og Andrej Pirozkov.

–         Lørdag 5. desember stiller noen av kulturskolens musikkelever med et innslag til Kunstkvarterets åpning av sin juleutstilling.

–         Onsdag 9. desember kl 18:00 arrangerer kulturskolen felles adventskonsert i Borge kirke.

–         23-24. januar avholder vi rocke- og bandseminar for kulturskolene i Lofoten.

–         13 februar avholdes tradisjonen tro Ungdommens Kulturmønstring på Leknes.

–         13-14. mars blir det strykeseminar for Lofoten, med Vladimir Pliassov som koordinator.